In deze instructie zal ik je laten zien hoe je een nieuw plan kunt maken in Microsoft Planner. Met Planner kun je gemakkelijk taken en projecten beheren, taken toewijzen aan teamleden en de voortgang van projecten volgen. Laten we beginnen met het maken van een nieuw plan.
- Open Microsoft Planner op je computer of via de Planner-app.
- Klik op "Nieuw plan maken" of op de knop met het pluspictogram om een nieuw plan te maken.
- Geef je plan een naam die duidelijk aangeeft waar het project over gaat. Bijvoorbeeld: "Website Redesign" of "Marketingcampagne Q3".
- Voeg indien nodig een beschrijving toe aan het plan om belangrijke details of instructies met je teamleden te delen.
- Klik op "Opslaan" om je nieuwe plan te maken.
Top gedaan! Je hebt succesvol een nieuw plan gemaakt in Microsoft Planner. Nu kun je beginnen met het toevoegen van taken, het toewijzen van teamleden en het bijhouden van de voortgang van je project. Blijf deze handige tool gebruiken om je team georganiseerd en op schema te houden.