Dit kunnen wij voor jou betekenen

Dienstverlening

U vraagt, wij draaien.

Zoals je wellicht hebt gemerkt, help ik je graag. Wat je ook wilt of behoefte aan hebt, ik denk graag met je mee om tot een oplossing te komen die bij jou past, die bij jouw mensen past en ook in jouw budget. Ik leef met het motto 'voor alles is een oplossing'. Dus daag mij vooral uit met jouw vraagstelling(en).

Hieronder lees je meer over onderwerpen waarin ik de meeste van mijn klanten in ondersteun. Staat jouw specifieke vraag er niet tussen? Neem dan alsnog contact op. We kunnen natuurlijk ook een specifieke oplossing aanbieden. Zo staat het er niet standaard bij, maar als jij graag instructievideo('s) wilt van een bepaalde software die je gebruikt dan kan ik die alsnog voor je maken. Zo ben ik inmiddels veel kennis over talloze systemen rijker!

Spreek ik je snel?


Beginnen met de basis

Inrichting Microsoft 365

Ben jij nog steeds aan het werk met bestanden op de fileserver? Of maak jij op dit moment weinig gebruik van de dure maandelijkse licenties van Microsoft? Dan kunnen we samen bekijken waar jouw organisatie écht bij gebaat is. Ik hoor graag alles over jouw organisatie, de processen, de mensen en de wensen.


Optimaliseren

Adviesrapport

Jaarlijks komen er duizenden nieuwe functionaliteiten bij Microsoft 365 bij. Als je één jaar niet bijhoudt wat er nieuw is dan laat je dus enorm veel efficiëntie in jouw organisatie liggen.

Met een adviesrapport weet je exact wat je goed doet, wat beter kan en hoe het vervolgens beter kan. Dit laatste onderdeel werken we in een stapsgewijze instructie uit, zodat je het ook zelf kan oppakken.


Breng toegevoegde waarde

Automatiseren

Veel mensen zijn dagelijks bezig met veel repetitief werk. Dat is doodzonde, want vaak gaat het ten koste van de klantbeleving en securiteit. Door de opstapelende drukte vallen deze twee aspecten vaak op de achtergrond. Toch kan veel van het werk vaak gestandaardiseerd worden, zodat een medewerker toegevoegde waarde kan bieden op plekken waar automatisering niet kan komen.


Houdt jouw kennisniveau op pijl

Trainingen

Gebruiker of beheerder, iedereen is erbij gebaat om het kennisniveau op pijl te houden van systemen die je vrijwel dagelijks gebruikt. Hierom geef ik zowel gebruikers als beheerders de benodigde kennis en kunde om het volledige potentieel uit de systemen te halen.

Zo gaan wij om met iedere aanvraag


Stap één

Behoefte vaststellen

Voordat je haastig aan allerlei soorten adoptiemateriaal begint, neem eerst een pas op de plaats. Ga goed na wie de eindgebruikers zijn. Waar ligt hun behoefte? Pas als dat helder is, weet je wat je te doen staat.

Vind je het lastig om een adoptietraject te starten of weet je niet welke adoptiemogelijkheden nu het beste aansluiten? Vraag het dan gerust aan mij.


Stap twee

Op maat advies

Zodra je jouw gebruikers eens goed onder de loep hebt genomen, is het tijd om al het benodigde materiaal te gaan vaststellen. Wat is er allemaal en wat sluit aan op de wensen en behoeften?

Ik maak veelal allerlei soorten materialen naar wens. Zo kan ik iedere soort video instructie maken, handboeken schrijven en leaflets maken.


Stap drie

Offerte

Natuurlijk zal je moeten weten of jouw ideeën wel binnen het verwachtte budget zullen vallen. Daarom zal ik op basis van jouw wensen een indicatie geven van het aantal uren. Hierbij weet je precies waar je aan toe bent.

Uiteraard kan jouw wens nog veranderen, dus kan er zowel minder als meer werk zijn dan initieel bedacht. Hierom factureer ik enkel op basis van nacalculatie.


Stap vier

Planning

Zodra je akkoord geeft op de offerte is het tijd om te gaan plannen. Ik bekijk altijd wanneer het planningtechnisch voor jou het beste uitkomt.

De meeste uren zal ik maken in het weekend en in de avonden. Dat zijn namelijk rustige momenten voor mij om bijvoorbeeld een video op te nemen, zonder al te veel achtergrond geluid.


Stap vijf

Concept oplevering

De oplevering van een of meerdere materialen zal altijd een keer herzien moeten worden door jou als opdrachtgever. Daarom noem ik de eerste oplevering van de materialen altijd het concept.

Daarbij is het bij een video bijvoorbeeld van belang om tussentijds te kijken en bij te sturen waar nodig, zodat ik niet onnodige uren maak.


Stap zes

Feedback

Je mag zo veel feedback geven op de materialen als dat jij nodig vindt. Uiteindelijk moet je het namelijk in de organisatie gaan inzetten en dan moet het tip-top in orde zijn.

Het verwachtte aantal feedbackmomenten en tijd dat er voor nodig is om dit naar wens te maken wordt meegenomen in de offerte.


Stap zeven

Oplevering

En tot slot is alles rond en kan jouw organisatie profiteren van het voor hun op maat gemaakte en met zorg uitgevoerde adoptietraject en materiaal.



Plan jouw kennismakingsgesprek